1 Kasım 2012 Perşembe

UĞUR BÖCEĞİ KANEPE


Çocuklara yemedikleri bir yiyeceği yedirmenin yolu, hazırladığımız sofraları çocukların dikkatini çeken bir hale getirmek sanırım. Uğur böceği kanepede bu amaçla mı ortaya çıktı bilmiyorum ama gayet sevimli duruyor sofrada. . Hatta yetişkinlerin bile ilgisini çekmeyi başarıyor.

MALZEMELER

* Çeri domates

* Tuzlu bisküvi
* Krem peynir
* Çörekotu
* Bal
* Siyah zeytin

HAZIRLANIŞI

* Aslında bu tarif yuvarlak mini bisküviler ile yapılıyor ama evde olmadığı için ben çizi kullandım. Bir tane bisküviyi tırtıklı keskin bir bıçakla ikiye kestim.


* Bisküvilerin üzerine ince bir tabaka krem peynir sürdüm.

* Çeri domatesleri ortadan ikiye kestim. Sonra o domatesinden yarısını kesip kanat kısmını oluşturdum. Hazırlarken bir kağıt havlu üzerine koyup fazla sularının çekilmesini sağladım.

* Tüm domateslerin kesim işlemi bitince tek tek bisküvilerin üzerine yerleştirdim.

* Bir meyve bıçağının ucu ile çok az bal sürüp çörekotlarının yapışmasını sağladım.

* Zeytinlerin çekirdeklerini çıkarıp, uygun boyda kesip baş kısmına yerleştirdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLAR SİTE YÖNETİCİSİ TARAFINDAN ONAYLANDIKTAN SONRA YAYINLANACAKTIR.

AKTİF LİNK İÇEREN YORUMLARINIZ SİLİNECEKTİR.