26 Kasım 2012 Pazartesi

DOĞAL NAR SUYU


Nar suyu harika bir içecekmiş. Biraz önce test edip onayladım :) Tabi ki bahsettiğim nar suyu evde hazırlanan ve taze taze içileni.

İnsan doğal bir meyve suyu içtiğinde şunu soruyor kendine:




Bu içtiğim gerçek meyve suyu ise (ki öyle) hazır satılanlar ne? Hazır satılanlar gerçek meyve suyu ise benim bu içtiğim ne?

Doğal nar suyu hazırlamak çok zor değil. Aşağıda yazdığım ölçüler ile yaklaşık 350 gr. kadar meyve suyu çıkıyor. Yani 2 kişilik. Siz kişi sayısına göre nar sayısını artırabilirsiniz.

MALZEMELER

* 2 tane nar


HAZIRLANIŞI

* Narlar yıkanıp 3-4 parçaya bölünür. Ve tanelere ayrılır. Bu esnada çok detaya girmeye lüzum yok. Yani siz dış kabuğunu aldıktan sonra içerideki zarlarından biraz kalsa sorun olmaz. Nasıl olsa süzme işlemi yapılacak.



* Daha sonra mutfak robotuna atılır. Robotun bıçaklı aparatı takılı olacak. Ve iyice parçalanana kadar yaklaşık 1 dk. robot çalıştırılır.

* Sonra bir süzgeç ile süzülür ve çekirdekleri atılır.

* Kalan ince posası da çay süzgeci ile süzülür. İnce posayı süzmeden de içebilirsiniz. Ben süzdüm ama ince posayı da atmadım yedim çok lezzetliydi :)

* Vitaminleri ölmeden taze taze içilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLAR SİTE YÖNETİCİSİ TARAFINDAN ONAYLANDIKTAN SONRA YAYINLANACAKTIR.

AKTİF LİNK İÇEREN YORUMLARINIZ SİLİNECEKTİR.